2011. március 25., péntek

"EGY-JÓ -SZÓ" JÁTÉK


Mindenkinek "egy jó szó"  tölem is....

8 megjegyzés:

vezsuzsi írta...

köszönöm :)

Mézesmama írta...

Drága Csikimama!
Imádom a "kreativitásod"!
A gyönyörű nemez nyakéked örökre
megmarad emlékezetemben!
Küldök Neked "Egy jó szót", mely 1 pontot ér Eszter játékán.

Unknown írta...

Koszonom a jo szot, es a vele jaro pontot!
Annyira megleptel vele!:) Az elejen kicsit zavaros volt h. ez most mit is lejent, de miutan elolvastam a jatek szabalyait megertettem.
De neked is jar a jo szo es a pont mert mindig, kedves es oszinte szavakkal biztasz es nem utolso sorban csadasak az alkotasaid!
Igy kuldok en is neked "egy jo szot", a velejaro ponttal!!

Es meg egyszer koszonom h. ram gondoltal!

Edit írta...

Kedves Csíkimama! Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám! :) Megragadom az alkalmat, hogy megköszönjem a rendszeres látogatásodat, a bíztató és kedves szavaidat! Mindezért és természetesen a csodálatos munkáidért, szeretnélek megajándékozni egy ponttal!
"Egy jó szó"

Zsófi írta...

Köszönöm :))

Margó írta...

Köszönöm, hogy gondoltál rám!
Margó

Dina írta...

Kedves Csíki mama!
Köszönöm, hogy blogom követője vagy. :) Egyszer már rátaláltam a naplódra, de akkor nem volt időm írni, most újra megtaláltam, és nagyon örülök neki. Nagyon szépen kombinálod a nemezt a gyöngyökkel. Nagyon tetszenek munkáid. Rebeka cipőcskéje egyszerűen gyönyörű lett. Biztos nagyon boldogan fogja hordani. :)

Ez a bejegyzés egy pontot ér Számodra Eszter "Egy jó szó" játékában!

http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

Szikati írta...

Kedves Csíki mama!
Már régóta vagyok nagy csodálója a munkáidnak, annak fantasztikus kreativitásnak és sokoldalúságnak, ami csak keveseknek adatik meg!
Köszönöm a sok kedves megjegyzést, amivel a munkáimat illeted, hidd el, igazán ösztönzően hatnak rám!!!
Kérlek, nézz be hozzám, van ott valami a számodra!!!!!!!!

Magamról

Saját fotó
Csíkszereda, Hargita/ Erdély, Romania
A gyöngy-csodát terápiaként kezdtem el, nagy segítségemre volt a gyász feldolgozásában. Már túl vagyok a depresszión. Nagy örömet, belefelejtkezést, kedvet generál, ha foglalkozhatok vele. Köszönöm a lányoknak a Gyöngy-klubbot, jó köztük lenni.