2010. február 8., hétfő

DÍJ


Köszönöm lányok, hát nagyon megdolgoztam, amíg Gyopi eligazított, na de most már világos, át tudom venni a díjat!!!!
Micsoda örömeim vannak. Még a végén megismerem a bloggolás rejtelmeit....
Tehát köszönöm a díjat: Zsófinak és Gyopinak
Magamról?
Nyugdíjasként, keresem a szép öregedés titkát. Azt hiszem a gyöngyös lányok között meg is találtam azt az elfoglaltságot ami napi öröm-adagom biztosítja.
Nagymamaként az unokák sok elfoglaltságot adnak, amit szívesen, szeretettel teszek. Az öröm, hogy velük lehetek az hab a tortán.
Építész tervezőként éltem le a munkás éveim, három gyereket felneveltünk, és azt hiszem, hogy most is azzal foglalkozok amit szeretek.
És nagyon fontos, hogy férjemmel jól kiegészítjük egymást, nem unatkozunk. Ő még aktív így lehetőségem van, hogy babusgassam ha nagyon fáradtan jön haza a munkából. Elfogadja a gyöngyös elfoglaltságom, segít ha szervezésben szükségem van rá, elkísér a táborokba- hát kell ennél több?
Ha nem nagy baj a Díjat majd később küldöm tovább mert körbejárt.

2 megjegyzés:

Ági mama írta...

Gratulálok a díjhoz! Kívánok még nagyon sok örömet a gyöngyfűzésben!

Unknown írta...

Drága Évus!

Én miért nem tudom, hogy most már nem is egy blogot vezetsz, hanem kettőt??!:)) Egyébként örülök, hogy boldogulsz velük, legalább így én is hallhatok felőled!:)

Nagyon jó egészséget kívánok Nektek, hogy még nagyon sok nyugdíjas évet élvezhessetek egymást kiegészítve és segítve, ebben segítsen a jó Isten!!

Nagyon jó volt olvasni Rólatok!! Nagyon hiányzol, én még mindig remélem, hogy egyszer én is aktív klubos leszek... Cupp, cuppp...

Magamról

Saját fotó
Csíkszereda, Hargita/ Erdély, Romania
A gyöngy-csodát terápiaként kezdtem el, nagy segítségemre volt a gyász feldolgozásában. Már túl vagyok a depresszión. Nagy örömet, belefelejtkezést, kedvet generál, ha foglalkozhatok vele. Köszönöm a lányoknak a Gyöngy-klubbot, jó köztük lenni.